Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Awans do pierwszej dziesiątki

13 maja 2000 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane

CITIBANK

Gdzie pozostanie stare logo

Awans do pierwszej dziesiątki

Bank Handlowy, po połączeniu z Citibankiem, zachowa swoją dotychczasową nazwę. Jednak Citibank chce dla pewnych kluczowych produktów i usług oferowanych dotąd w Polsce zachować dotychczasową markę - poinformowali Amerykanie w wydanym komunikacie. Na razie trudno określić, które to będą produkty. Prawdopodobnie dotyczyć to będzie usług znanych i kojarzonych z tym bankiem i z jego marką, na przykład kart kredytowych.

Zarówno w Citibanku, jak i Handlobanku nie zapadły jeszcze konkretne decyzje, które z produktów oferowanych klientom indywidualnym przez obie instytucje zatrzymają dotychczasową nazwę i nie zostaną zmienione. Można jedynie przypuszczać, że z logo Citibanku pozostaną produkty dla klientów indywidualnych znane na całym świecie. Nie jest wykluczone, że do obecnej oferty Handlobanku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2009

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament