Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna na cenniki

12 sierpnia 2000 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Wojna na cenniki

Brytyjskie sieci supermarketów, które zawzięcie walczą o klientów - najczęściej za pomocą promocji - teraz sięgnęły po nowe sposoby. Jak podaje Reuters, zaczęło się od tego, że jedna z nich ogłosiła, iż obniży cenę każdego towaru, jeśli klient udowodni, że w innym sklepie można go kupić taniej. Konkurencja zareagowała natychmiast: jej pracownicy pojawiają się w sklepach z odpowiednio niskimi cennikami własnej sieci i - zgodnie z regułami promocji - domagają się sprzedaży towaru po obniżonej cenie. Jest ich tylu, że "prawdziwym" klientom nie chce się stać w kolejkach i w ogóle rezygnują z zakupu. Swoją drogą ciekawe, kiedy u nas supermarkety będą masowo obniżać ceny. H.B.

Brak okładki

Wydanie: 2086

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament