Przedwyborcza poprawa nastrojów
Optymizm konsumentów zwiększył się w sierpniu o 8 punktów
Przedwyborcza poprawa nastrojów
W sierpniu nastroje konsumentów poprawiły się - obliczany przez Demoskop wskaźnik optymizmu wzrósł o 8 pkt. w stosunku do lipca. Ta poprawa, obejmująca zarówno ocenę klimatu gospodarczego, jak i skłonności do zakupów, wiąże się z nabierającą tempa kampanią przed wyborami prezydenckimi.
Lepsze oceny klimatu gospodarczego sugerują, że istotny może być tu udział czynników politycznych. Wyniki badania wskazują także na poprawę sytuacji w niewielkich przedsiębiorstwach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta