Pojedyncze pomysły nie zrobią kariery
Tomasz Szadkowski, prezes agencji reklamowej Legend Group
Pojedyncze pomysły nie zrobią kariery
ARCHIWUM
Jak trafił pan do branży reklamowej?
TOMASZ SZADKOWSKI: Nietypowo, bo przyszedłem z filmu. Zacząłem od filmu fabularnego, potem reżyserowalem filmy dokumentalne i teatry telewizji, a na początku lat dziewięćdziesiątych trafiłem do reklamie. Polski film i telewizja nie dawały wtedy szans na przetrwanie, a działalność reklamowa właśnie zaczęła się rozwijać. Początkowo w obcej, ale niedługo we własnej firmie, kręciliśmy z kolegami proste, niskobudżetowe filmy reklamowe. Wkrótce okazało się, że naszym klientom nie wystarcząją już tylko filmy, ale chcieliby, byśmy zajęli się także obsługiwaniem ich od strony reklamowej w prasie, radiu i innych mediach- jednym słowem, byśmy działali jak agencja reklamowa full-service.
Jak zorganizowana jest taka agencja?
Ma kilka działów, m. in:...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta