Moja Kariera w Warszawie
- Nowe usługi dla służby zdrowia
- Psychozabawa: Jaka jest twoja inteligencja emocjonalna w pracy
- Specjaliści w USA i w Polsce OUTSOURCING
Nowe usługi dla służby zdrowia
Dzwoni pacjent do lekarza
Teoretycznie pacjent powinien móc się skontaktować z lekarzem o dowolnej porze dnia i nocy. Także teoretycznie powinien bez problemów dodzwonić się do przychodni, by umówić wizytę lub zasięgnąć porady. Praktycznie jest to u nas wciąż marzenie. Pewną receptą może być - stosowany np. w USA i Francji - outsourcing usług recepcyjnych.
W Stanach Zjednoczonych wielu lekarzy korzysta z usług, które wyręczają ich z konieczności tkwienia przy telefonie, a recepcje w gabinetach czy klinikach z obsługiwania centrali telefonicznej. Rozmowy przyjmuje zewnętrzna firma. Jej pracownicy umawiają i odwołują wizyty (także domowe), informują o zakresie i cenach usług, o wynikach niektórych badań, godzinach przyjęć specjalistów. Przekazują także w umówiony sposób informacje zwrotne lekarzom (na pager, telefon komórkowy, faks lub do skrzynki poczty elektronicznej) i bezpośrednio łączą określone rozmowy.
Rozwiązanie takie nie tylko ułatwia pracę placówkom służby zdrowia i lekarzom, ale przyczynia się też do powstawania o nich dobrej opinii. Pacjenci nie muszą - jak to
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta