Moda na orient pobudza import
Moda na orient pobudza import
Kilkakrotne zwiększenie wydatków na reklamę w tym roku ma pomóc chorwackiej Podravce i polskiemu Kamisowi w utrzymaniu ich dotychczasowych pozycji liderów na krajowym rynku przypraw. Konkurencja w tej branży jest tak silna, że najlepsze firmy nie ujawniają planów inwestycyjnych i marketingowych. W ciągu najbliższych 2-3 lat spodziewane są liczne fuzje wśród wytwórców przypraw i zmiana struktury udziałowców tego rynku.
Polski rynek przypraw sypkich większość ich producentów szacuje na 100-150 mln USD. Memrb, firma badająca rynek, ocenia, że w 1999 r. kupiliśmy przypraw za łączną sumę 306 mln zł (oprócz przypraw uniwersalnych i płynnych). Według GFK Polonia, zajmującej się badaniem kondycji gospodarstw domowych, krajowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta