Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Razem znaczy skuteczniej

14 marca 2001 | Rynek i konsumenci | NW

Handel Coraz popularniejsze stają się usługi sieci sprzedażowych i biuroserwisów

Razem znaczy skuteczniej

Do niedawna na polskim rynku dominowały zagraniczne wielkie sieci sprzedaży dla biur. Od niedawna skutecznie konkurują z nimi także polskie firmy.

W samej Warszawie działa ponoć około 300 tzw. biuroserwisów. W większości są to małe firmy, które nie mają magazynów, a zamówienia - z reguły kilku stałych klientów - realizują, kupując towar w hurtowniach. Krajowi potentaci, dysponujący własną siecią magazynów, to np. Office Depot, Dudley, Lyreco.

W dużych biuroserwisach można zamówić praktycznie wszystko, co niezbędne w biurze: od kilkunastu rodzajów długopisów, spinaczy, samoprzylepnych karteczek, poprzez segregatory, akcesoria...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2263

Spis treści
Zamów abonament