Zdecydują właściciele i sąd
- KOMENTARZ: Skutki małych wymagań Zdecydują właściciele i sąd
Jong Dae Lee prezes Daewoo Motor na konferencji prasowej w Warszawie, z lewej prezes zarządu Daewoo-FSO Motor SA, Sung Koog Yeo
FOT. RAFAŁ GUZ
Nie ma mowy o zlikwidowaniu Daewoo-FSO - powiedział "Rz" Jung Dae Lee, prezes i zarządca komisaryczny Daewoo Motor. Do Warszawy przyjechał na rozmowy z przedstawicielami polskiego rządu i bankami, które są wierzycielami Daewoo-FSO. - Wszyscy musimy przyłożyć się do ratowania zakładów w Polsce - wzywał prezes. Z bankami wierzycielami będzie rozmawiał dzisiaj.
- Patrzę bardziej optymistycznie na przyszłość Daewoo-FSO po dzisiejszych rozmowach - mówił wczoraj na konferencji prasowej wicepremier Janusz Steinhoff. Największymi osiągnięciami miało być przyzwolenie Koreańczyków na eksport aut z FSO do krajów UE i tańszych części z Korei.
Zgoda, ale...
Części - jak powiedział "Rz" prezes Daewoo Motor - jeśli stanieją, to niewiele, o 3 proc., ale na każdą taką decyzję muszą zgodzić się jeszcze zarówno wierzyciele Daewoo Motor, jak i sąd. Podobnie jest z możliwościami eksportowania przez Daewoo-FSO samochodów do Europy Zachodniej, zwłaszcza Unii Europejskiej, w tym na rynek niemiecki. - To nie takie proste -
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta