Był fajny bank
12 maja 2001 | Ekonomia | AM
Citibank i Handlobank Klienci żałują pomarańczowych oddziałów
Był fajny bank
- Sprostowanie W detalicznym ramieniu Banku Handlowego - Citibanku - wciąż panuje chaos. Klienci mają nie tylko problemy z połączeniem się z doradcą przez telefon. Wielu skarży się, że nie może wypłacić gotówki z bankomatu czy zrealizować przelewu. Dodatkowo pracownicy banku udzielają błędnych informacji, wprowadzając jeszcze większy zamęt.
- Do tej pory zawsze dokonywałem za darmo
...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta