Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media ptakom

11 lutego 2002 | Sport | AŁ

Media ptakom

Dziennikarze w Salt Lake City proszeni są o picie kawy z plantacji mniej nasłonecznionych. O co chodzi?

Biologowie ustalili w drodze żmudnych badań, że na zacienionych krzakach kawowych jest parokrotnie więcej ptaków, co oznacza, że jest tam więcej pokarmu. Pijąc więcej kawy hodowanej w cieniu, dziennikarze zwiększają na nią popyt, a to z kolei zachęca plantatorów, by nowe plantacje zakładać tam, gdzie jest mniej słońca. Więcej wypitej kawy z cienia, to więcej takich plantacji, a to z kolei oznacza więcej pokarmu dla ptaków.

Ludzie mediów nie mieli w przeszłości dobrych notowań. Nachalni, wciskający się w każdą szparę, byle tylko zarejestrować głosy gwiazd i zrobić zdjęcia. Gospodarze igrzysk doszli do wniosku, że skoro ci natręci muszą być, warto ich wykorzystać do czegoś pożytecznego. Niech żłopią kawę i pomagają ptakom. A żłopią przecież bez przerwy. A.ł.

Brak okładki

Wydanie: 2542

Spis treści
Zamów abonament