Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dwie trzecie konsumentów nie zna swoich praw

15 marca 2002 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Przepisy są dobre, lecz nie respektowane

Dwie trzecie konsumentów nie zna swoich praw

Spotkali się przede wszystkim praktycy, oni najlepiej wiedzą, jak wygląda ochrona konsumentów

FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Przepisy zapewniają dostateczną ochronę przed nieuczciwymi przedsiębiorcami, jednak prawie 70 proc. naszego społeczeństwa nie wie, jakie prawa konsumenckie przysługują. Nie przyniosą pożytku, jeśli informacja o nich nie dotrze do konsumentów - to konkluzja wczorajszej konferencji "Standardy prawne Unii Europejskiej - bezpieczeństwo konsumenta", która odbyła się w Warszawie.

- Nasze przepisy konsumenckie zostały niemal w pełni dostosowane do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2570

Spis treści
Zamów abonament