Dwie trzecie konsumentów nie zna swoich praw
Dwie trzecie konsumentów nie zna swoich praw
Spotkali się przede wszystkim praktycy, oni najlepiej wiedzą, jak wygląda ochrona konsumentów
FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
Przepisy zapewniają dostateczną ochronę przed nieuczciwymi przedsiębiorcami, jednak prawie 70 proc. naszego społeczeństwa nie wie, jakie prawa konsumenckie przysługują. Nie przyniosą pożytku, jeśli informacja o nich nie dotrze do konsumentów - to konkluzja wczorajszej konferencji "Standardy prawne Unii Europejskiej - bezpieczeństwo konsumenta", która odbyła się w Warszawie.
- Nasze przepisy konsumenckie zostały niemal w pełni dostosowane do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta