Znaczki, programy i darmowe poprawki
Znaczki, programy i darmowe poprawki
Kryzys, to łapmy klienta - komentarz
Do niedawna handlowcy na pytanie, co najbardziej przeszkadza im w uzyskaniu lepszych wyników, odpowiadali: konkurencja. W ostatnich miesiącach sytuacja zmieniła się. Jak wynika z badań koniunktury, producentom i handlowcom najbardziej przeszkadza niedostateczny popyt. Dlatego mnożą się sposoby zachęcające klientów do robienia zakupów.
Polski konsument zwraca coraz większą uwagę na cenę. Właśnie to skłoniło niektórych producentów, aby stosując oszczędniejsze opakowanie, za tę samą cenę zaproponować nabywcom większą porcję towaru.
Bez pudełka
Koncern Procter & Gamble zrezygnował ostatnio z tekturowych kartoników, w które była pakowana pasta do zębów, a w zamian zwiększył o 25 proc. ilość pasty w tubce (nie 100, a 125 ml). Jak zapewniają przedstawiciele P&G, jest to ten sam towar, a na tubce są wszystkie informacje o produkcie, tak jak wynika to z przepisów UE, które wkrótce obowiązywać będą również na polskim rynku.
Inicjatywę chwali Federacja Konsumentów. - Popieramy wszystkie te działania, które mają na celu obniżenie cen produktów poprzez redukcję kosztów opakowań, przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta