Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moja kariera - Warszawa

29 maja 2002 | Moja Kariera | AG

Moja kariera - Warszawa
  • III Konferencja Obsługa Klienta 2002
  • Szkolenia: Budżety firm w zasadzie bez zmian
  • II Festyn Edukacyjny Uczelni Warszawy i Mazowsza
  • Kadra menedżerska: Sukcesja w czasach recesji
  • Medycyna pracy: Na inwestycji w zdrowie można zarobić
  • Studia MBA w Hiszpanii
  • Seminarium: Bez nowych paragrafów

    III Konferencja Obsługa Klienta 2002 Jak budować relacje z klientami

    Trwałe związki

    Młody człowiek przychodzi do dealera, żeby kupić tanie auto. Słyszy wtedy na ogół: "Tanie samochody stoją za budynkiem. Proszę sobie obejrzeć". A to błąd. Przecież ten chłopak będzie używał aut przynajmniej przez najbliższych 30 lat. Jest więc klientem z przyszłością.

    Trudno przecież pokonać konkurencję, kiedy klient ma do wyboru podobne produkty za podobne ceny. Dlatego najważniejsze jest odpowiednie ukierunkowanie się na odbiorców. Jak działać, by przekonać do swoich produktów klientów i zbudować z nimi trwałe związki? Mówił o tym na Konferencji Obsługa Klienta zorganizowanej w zeszłym tygodniu w Warszawie przez Instytut Zarządzania Flemming Thomsen. Jest on konsultantem, reprezentującym w Danii firmę doradczą Aspectum Group, która zajmuje się doradztwem w zakresie relacji z klientami. W wykładzie starał się pokazać skandynawskie spojrzenia

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2631

Spis treści
Zamów abonament