Moja kariera - Warszawa
- III Konferencja Obsługa Klienta 2002
- Szkolenia: Budżety firm w zasadzie bez zmian
- II Festyn Edukacyjny Uczelni Warszawy i Mazowsza
- Kadra menedżerska: Sukcesja w czasach recesji
- Medycyna pracy: Na inwestycji w zdrowie można zarobić
- Studia MBA w Hiszpanii
- Seminarium: Bez nowych paragrafów
Trwałe związki
Młody człowiek przychodzi do dealera, żeby kupić tanie auto. Słyszy wtedy na ogół: "Tanie samochody stoją za budynkiem. Proszę sobie obejrzeć". A to błąd. Przecież ten chłopak będzie używał aut przynajmniej przez najbliższych 30 lat. Jest więc klientem z przyszłością.
Trudno przecież pokonać konkurencję, kiedy klient ma do wyboru podobne produkty za podobne ceny. Dlatego najważniejsze jest odpowiednie ukierunkowanie się na odbiorców. Jak działać, by przekonać do swoich produktów klientów i zbudować z nimi trwałe związki? Mówił o tym na Konferencji Obsługa Klienta zorganizowanej w zeszłym tygodniu w Warszawie przez Instytut Zarządzania Flemming Thomsen. Jest on konsultantem, reprezentującym w Danii firmę doradczą Aspectum Group, która zajmuje się doradztwem w zakresie relacji z klientami. W wykładzie starał się pokazać skandynawskie spojrzenia
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta