Serce z drewna
- Rozmowa z Borisem Ejfmanem Serce z drewna
Współczesny Pinokio jest zabawny, ale pusty w środku
FOT. ANDRZEJ WIKTOR
Po raz kolejny Boris Ejfman udowodnił, że jest choreografem, którego niezmiennie inspiruje rosyjska tradycja baletowa. Nie zmienia to jednak faktu, że "Pinokia" trudno zaliczyć do najwybitniejszych jego dzieł.
Początek spektaklu utrzymany jest w klimacie innych baletów Ejfmana. Zły czarownik Karabasz przemienia ludzi w posłuszne mu marionetki, a posępny i wysmakowany plastycznie
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta