Nowe technologie wyprzedzają prawo
Nowe technologie wyprzedzają prawo
FOT. ANDRZERJ WIKTOR
VADEMECUM RZECZPOSPOLITEJ - ABECADŁO KAŻDEGO KONSUMENTA
Te i mnóstwo innych problemów poruszamy w broszurze ABECADŁO KAŻDEGO KONSUMENTA, która w kioskach ukaże się w środę, 14 sierpnia, a w SERWISIE PRAWNYM w czwartek.
Czytelnicy dowiedzą się m.in.:
- czy i kiedy skorzystanie z reżimu gwarancji przy reklamacji wadliwego towaru wyklucza reklamację w ramach rękojmi,
- za co odpowiada bank, w którym otworzyliśmy rachunek i pobraliśmy kartę płatniczą; czy bank ma prawo do pobierania opłat za kartę, którą "połknął" jego bankomat,
- jak się nie dać oszukać przez biuro podróży oferujące cudowne wakacje nad Adriatykiem za półdarmo,
- co trzeba wiedzieć przed podpisaniem umowy z telewizją kablową czy cyfrową,
- co konsument może zrobić, gdy towar zakupiony pod wpływem nierzetelnej reklamy okazał się bublem,
- jak się nie dać tzw. systemowi argentyńskiemu,
- czy z nietrafnego zakupu można się wycofać.
Ponadto podajemy adresy instytucji udzielających pomocy konsumentom, w tym adresy i telefony
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
