Vademecum Rzeczpospolitej - Prawo reklamy: Reklama - przepisy muszą nadążać za życiem
- POJAWIENIE SIĘ REKLAMY NA RYNKU
- POJĘCIE "REKLAMA"
- REKLAMA JAKO CZYN NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI
- Reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami i uchybiająca godności ludzkiej
- Reklama wprowadzająca w błąd
- Reklama nierzeczowa
- Reklama wywołująca uczucie lęku
- Wykorzystywanie łatwowierności dzieci
- Reklama ukryta
- Reklama uciążliwa
- Środki ochrony przed reklamą sprzeczną z prawem lub dobrymi obyczajami
I. POJAWIENIE SIĘ REKLAMY NA RYNKU Powrót na stronę tytułową
Obecnie koszty wprowadzenia nowego towaru na rynek to w dużej mierze koszty promocji - konieczne jest rozbudzenie odpowiednich potrzeb u konsumentów. Poza tym reklama jest kierowana nie tylko do wąsko rozumianych klientów, ale także do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta