Vademecum Rzeczpospolitej - Prawo reklamy: Skutki podatkowe - reklama i reprezentacja
21 sierpnia 2002 | Vademecum Rzeczpospolitej | MC
Skutki podatkowe - reklama i reprezentacja Powrót na stronę tytułową
Ograniczenia przedmiotowe w zakresie reklamy w Internecie
- Pojęcie "reklama" w prawie podatkowym
- Informacja a reklama w prawie podatkowym
- Pojęcie "reprezentacja" w prawie podatkowym
- Wydatki na reklamę jako koszt uzyskania przychodów
- Pojęcie "reklama publiczna" w prawie podatkowym
- Wymogi zakwalifikowania wydatków na reprezentację i reklamę jako kosztu uzyskania przychodów
- Moment rozpoznania wydatków na reklamę jako kosztu uzyskania przychodów
- Obliczanie wysokości limitu wydatków na reprezentację i reklamę
- Reprezentacja i reklama a VAT
- Świadczenie, przekazanie, zużycie - analiza pojęć
- Podstawa opodatkowania oraz wysokość stawki VAT w razie przekazania towarów lub usług na potrzeby reprezentacji i reklamy
- Dokumentowanie świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji albo reklamy
- Zakup usług obcych na cele reprezentacji i reklamy
- Autoreklama a VAT
- Outsourcing
- Usługi reklamowe
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta