Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Vademecum Rzeczpospolitej - Prawo reklamy: Skutki podatkowe - reklama i reprezentacja

21 sierpnia 2002 | Vademecum Rzeczpospolitej | MC

Skutki podatkowe - reklama i reprezentacja Powrót na stronę tytułową

Ograniczenia przedmiotowe w zakresie reklamy w Internecie

  • Pojęcie "reklama" w prawie podatkowym
  • Informacja a reklama w prawie podatkowym
  • Pojęcie "reprezentacja" w prawie podatkowym
  • Wydatki na reklamę jako koszt uzyskania przychodów
  • Pojęcie "reklama publiczna" w prawie podatkowym
  • Wymogi zakwalifikowania wydatków na reprezentację i reklamę jako kosztu uzyskania przychodów
  • Moment rozpoznania wydatków na reklamę jako kosztu uzyskania przychodów
  • Obliczanie wysokości limitu wydatków na reprezentację i reklamę
  • Reprezentacja i reklama a VAT
  • Świadczenie, przekazanie, zużycie - analiza pojęć
  • Podstawa opodatkowania oraz wysokość stawki VAT w razie przekazania towarów lub usług na potrzeby reprezentacji i reklamy
  • Dokumentowanie świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji albo reklamy
  • Zakup usług obcych na cele reprezentacji i reklamy
  • Autoreklama a VAT
  • Outsourcing
  • Usługi reklamowe
Prawo podatkowe nie zawiera rozbudowanych regulacji dotyczących podatkowych skutków działań reklamowych....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2702

Spis treści
Zamów abonament