Vademecum Rzeczpospolitej - Prawo reklamy: Reklama w Internecie - globalny zasięg, niższe koszty; Reklama prasowa i telewizyjna
Ograniczenia przedmiotowe w zakresie reklamy w Internecie
- Internet jako środek masowego przekazu
- Ograniczenia reklamy alkoholu w Internecie
- Ograniczenia reklamy farmaceutyków w Internecie
- Ograniczenia reklamy tytoniu w Internecie
Coraz powszechniejsza jest także reklama wirusowa. Jest to strategia promocyjna mająca na celu zachęcić indywidualnych klientów (użytkowników serwisu) do przesłania innym użytkownikom informacji marketingowej, stwarzając tym samym okazję do lawinowego rozprzestrzeniania się i oddziaływania komunikatu. Taka reklama jest znacznie mniej ryzykowna z punktu widzenia ewentualnych naruszeń prawa, ponieważ to sami użytkownicy Internetu decydują, czy reklamę obejrzą i prześlą dalej, a wtedy zarzut...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta