Kopiowanie pomysłów
Kopiowanie pomysłów
Niektóre firmy szkoleniowo-konferencyjne naśladują nie tylko tematykę konferencji i seminariów swoich konkurentów, ale także formę graficzną ich prospektów.
Przykładem takiego postępowania może być warszawska firma biznespolska.pl, która wydała prospekt bardzo podobny z wyglądu zewnętrznego do prospektu innej firmy - działającego od trzech lat na polskim rynku Institute for International Research (IIR).
(Nie)etyczny promotor
Biznespolska.pl nie ograniczyła się wszakże do podszycia się pod konkurencję jedynie wyglądem zewnętrznym swojego druku. Zapożyczyła także treść konferencji na temat prawnych aspektów Internetu. Dowodzi tego porównanie konferencji zorganizowanej przez tę firmę z wcześniejszą o pół roku konferencją na ten sam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta