Tańsza obietnica
Tańsza obietnica
Zofia Dzik, dyrektor Grupy Ubezpieczeń Andersen Business Consulting: - Ten sposób sprzedaży ubezpieczeń jest nowością w Polsce. Będzie zapewne wymagać zmiany mentalności klientów. Polacy przyzwyczajeni są do osobistego kontaktu z firmą ubezpieczeniową, jej przedstawicielem lub ewentualnie brokerem i trudno ocenić, czy chętnie zaakceptują zmiany. Szlaki zostały już jednak przetarte przez banki oferujące korzystanie z konta przez telefon czy Internet. Powodzenie tego przedsięwzięcia zależy też od tego, na ile umiejętnie firma przedstawi potencjalnemu klientowi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta