Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

MOJA KARIERA - WARSZAWA

10 grudnia 2002 | Moja Kariera | AR

MOJA KARIERA - WARSZAWA
  • Rynek szkoleń
  • Szansa na zysk i satysfakcję
  • Opportunity Program 2002 rozstrzygnięty
  • Śnieżynkę zatrudnię
  • Warto się dzielić doświadczeniem Rynek szkoleń Jak pozyskać i utrzymać długookresowych klientów

    Jakość, rabaty i ciekawe dodatki

    DOROTA CZERWIŃSKA

    Przedsiębiorstwa zastanawiają się nad celowością inwestowania w szkolenia. W związku z tym firmom szkoleniowym trudniej pozyskać nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, przede wszystkim stałych.

    Klienci, dla których przygotowywane są projekty trwające rok lub dłużej, są ważnym świadectwem działania firmy szkoleniowej. Często pytają o nich przedsiębiorstwa, które zastanawiają się nad współpracą z daną firmą szkoleniową. Dlatego placówki szkolące przygotowują na ogół dwie listy referencyjne. Pierwsza to spis wszystkich klientów. Druga dotyczy tych, z którymi współpraca nie polegała na jednorazowym szkoleniu.

    - W czasach recesji taki klient jest dla firmy szkoleniowej majątkiem, o który szczególnie trzeba dbać. Poszukiwanie nowych klientów wymaga czasu i jest droższe niż utrzymanie tych, z którymi firma pracuje już przez pewien czas. Dlatego nasza uwaga skierowana jest na stałych kontrahentów. Choć z pozyskiwania nowych rezygnować nie

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2795

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament