MOJA KARIERA - WARSZAWA
- Rynek szkoleń
- Szansa na zysk i satysfakcję
- Opportunity Program 2002 rozstrzygnięty
- Śnieżynkę zatrudnię
- Warto się dzielić doświadczeniem Rynek szkoleń Jak pozyskać i utrzymać długookresowych klientów
Jakość, rabaty i ciekawe dodatki
DOROTA CZERWIŃSKA
Przedsiębiorstwa zastanawiają się nad celowością inwestowania w szkolenia. W związku z tym firmom szkoleniowym trudniej pozyskać nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, przede wszystkim stałych.
Klienci, dla których przygotowywane są projekty trwające rok lub dłużej, są ważnym świadectwem działania firmy szkoleniowej. Często pytają o nich przedsiębiorstwa, które zastanawiają się nad współpracą z daną firmą szkoleniową. Dlatego placówki szkolące przygotowują na ogół dwie listy referencyjne. Pierwsza to spis wszystkich klientów. Druga dotyczy tych, z którymi współpraca nie polegała na jednorazowym szkoleniu.
- W czasach recesji taki klient jest dla firmy szkoleniowej majątkiem, o który szczególnie trzeba dbać. Poszukiwanie nowych klientów wymaga czasu i jest droższe niż utrzymanie tych, z którymi firma pracuje już przez pewien czas. Dlatego nasza uwaga skierowana jest na stałych kontrahentów. Choć z pozyskiwania nowych rezygnować nie
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta