Pomarańczowa kampania
Pomarańczowa kampania
Rozmowa z Anabel Siguan Boehmer, dyrektor Intercitrus, hiszpańskiej organizacji skupiającej zrzeszenia i spółdzielnie zajmujące się produkcją cytrusów (Interprofesional Citricola Espanola)
Gdzie i w jaki sposób Intercitrus szuka informacji o programach realizowanych przez Komisję Europejską dla wsparcia promocji i marketingu wytwarzanych przez nich surowców i towarów?
W Komisji Europejskiej istnieje specjalna dyrekcja do spraw rozwoju i promocji branży rolno-spożywczej w ramach Wspólnej Polityki Rolnej. Dyrekcja ta opracowuje różne programy i wymaga, by promowane były "produkty", na przykład owoce lub ziemniaki, bez podawania kraju ich pochodzenia i wymieniania konkretnej firmy lub firm je wytwarzających. Promocja ma spełnić funkcje edukacyjne - ten warunek jest spełniony przy wykazaniu chociażby walorów zdrowotnych.
Informacje o programach są zamieszczane w dziennikach urzędowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta