Pomysł i szybki refleks
Pomysł i szybki refleks
- Realizujemy się w zarządzaniu - mówi Mariusz Szeib (w środku), z wykształcenia inżynier elektryk, który wraz z Wojciechem Majchrzakiem (z lewej) i Mieczysławem Trzeciakiem prowadzi sieć sklepów, sprzedających końcówki serii odzieży znanych marek
(c) M FORECKI/TAMTAM
Zagraniczni inwestorzy dopiero w ubiegłym roku docenili w Polsce szanse rozwoju tzw. factory outlets, czyli centrów wyprzedaży końcówek kolekcji markowej odzieży. Poznańska spółka Semax-Intertrade dostrzegła tę szansę wcześniej i już od trzech lat rozwija swą sieć sklepów wyprzedażowych. Uprzedziła też konkurentów rejestrując nazwę Factory Outlet w Polsce.
Mariusz Szeib, prezes i jeden z trzech akcjonariuszy Semax-Intertrade, często wspomina, że impulsem do uruchomienia sieci Factory Outlet był artykuł w branżowym miesięczniku "Handel". Pod koniec 1998...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta