Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie ma już czasu

28 stycznia 2003 | Ekonomia | DW
źródło: Nieznane

Motoryzacja Czy MG Rover pojedzie na Słowację albo pod Budapeszt

  • Gość "Rzeczpospolitej": Katastrofy nie będzie
Nie ma już czasu

Na początek na Żeraniu produkowane byłyby dwie wersje tego auta - MG45

(c) ARCHIWUM

DANUTA WALEWSKA

Szefowie MG Rover rozważają możliwość zakończenia negocjacji w sprawie inwestycji na Żeraniu i skorzystanie z którejś z ofert na Słowacji lub na Węgrzech - dowiedziała się "Rz". Gdyby tak się stało, Polska straciłaby nie tylko kolejną inwestycję, ale i szanse na uratowanie żerańskiej fabryki.

Wcześniej Nick Stephenson i Peter Beale - dwaj wiceprezesi Rovera - mówili o 14 lutego jako nieprzekraczalnej dacie podpisania ostatecznego porozumienia. Brytyjczycy mają już inwestorów finansowych gotowych wesprzeć to przedsięwzięcie. I niezależnie od tego, czy będzie to fabryka w Chinach, w Polsce, na Słowacji, czy na Węgrzech.

- Nie jesteśmy w stanie już dłużej czekać - mówi Nick Stephenson.

Wiceprezes Rovera twierdzi, że w najbliższych dniach musi zostać podjęta decyzja, czy mały i dwa średniej wielkości samochody tego koncernu będą produkowane w Polsce, w Chinach czy też może w innym kraju Europy Środkowej. - To prawda, na Słowacji jest teraz znakomita atmosfera do robienia biznesu. Ostatnie inwestycje francuskiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2834

Spis treści
Zamów abonament