Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż konsumencka

28 stycznia 2003 | Prawo | DP

DYŻUR EKSPERTA: ŚRODA 29 STYCZNIA

Sprzedaż konsumencka

Od 1 stycznia 2003 r. konsumenci mogą reklamować nie towar wadliwy - jak do tej pory - lecz niezgodny z umową. Czy to oznacza, że każdy zakup trzeba potwierdzać na piśmie? W jakim terminie sprzedawca musi naprawić zepsutą rzecz lub wymienić ją na nową? Te i inne wątpliwości wyjaśnią czytelnikom w środę, od 10.00 do 12.00, podczas dyżuru ekspertów MIROSŁAWA PIŁKA, naczelnik w Departamencie Polityki Konsumenckiej w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz PIOTR KUBIS, starszy specjalista w Głównym Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

Dzwonić można tego dnia pod warszawski numer: 625-61-37.

Pytania można również przesyłać faksem: 653-00-07

oraz e-mailem: renata.majewska@rp.pl .

Brak okładki

Wydanie: 2834

Spis treści
Zamów abonament