Sprzedaż konsumencka
Sprzedaż konsumencka
Od 1 stycznia 2003 r. konsumenci mogą reklamować nie towar wadliwy - jak do tej pory - lecz niezgodny z umową. Czy to oznacza, że każdy zakup trzeba potwierdzać na piśmie? W jakim terminie sprzedawca musi naprawić zepsutą rzecz lub wymienić ją na nową? Te i inne wątpliwości wyjaśnią czytelnikom w środę, od 10.00 do 12.00, podczas dyżuru ekspertów MIROSŁAWA PIŁKA, naczelnik w Departamencie Polityki Konsumenckiej w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz PIOTR KUBIS, starszy specjalista w Głównym Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
Dzwonić można tego dnia pod warszawski numer: 625-61-37.
Pytania można również przesyłać faksem: 653-00-07
oraz e-mailem: renata.majewska@rp.pl .