Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy zapisy mogą kłamać

08 lipca 2003 | Kolumna transportowa | AS

Opracowano metody unieruchamiania tachografów i zaniżania czasu pracy kierowcy

Czy zapisy mogą kłamać

Przestrzeganie przepisów o dopuszczalnej długości czasu pracy kierowcy powoduje, że tachograf nabrał także w Polsce ogromnego znaczenia. Elektroniczne urządzenia decydują o zyskowności przedsiębiorstwa przewozowego oraz wielkości pensji kierowcy. Dlatego tachografy objęte są specjalną opieką.

Już 17 czerwca 1997 r. Komisja Gospodarcza Unii Europejskiej zaleciła wprowadzenie od 1 stycznia 2000 r. nowej generacji tachografów, zgodnych z przepisami technicznymi dyrektywy EWG nr 3821/85. W Polsce obowiązuje rozporządzenie ministra transportu i gospodarki morskiej z 1 kwietnia 1999 r., opublikowane w Dz. U. nr 44 z 15 maja 1999 r., wymagające stosowania tachografów w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2968

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament