Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jubilat w stylu New Edge

15 lipca 2003 | Rynek i konsumenci | PR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Jubilat w stylu New Edge

  • Rozmowa z prezesem firmy Euro-Car , Andrzejem Dmochowskim

Kolejny ze sprawnych dilerów firmy - BIG Autohandel

FOT. PRZEMYSŁAW ROT

Gdyński Euro-Car, jeden z kluczy do sukcesu Forda

FOT. (C) MACIEJ KOSYCARZ/KFP

W ubiegłym roku sprzedano o ponad 70 procent więcej fordów niż w 2001 roku. Także bieżący, jubileuszowy rok 100-lecia istnienia koncernu Forda trudno byłoby zaliczyć do nieudanych. Już po pierwszym kwartale, dzięki rekordowemu wzrostowi sprzedaży, udział jednej z najstarszych marek motoryzacyjnych świata przekroczył w krajowym rynku samochodowym grubo ponad 5 procent.

Pomorskie stanowi jeden z ważniejszych dla koncernu rynków sprzedaży w Polsce. Kluczem do sukcesu są czterej dealerzy Forda. Dwóch z nich - BIG Autohandel i Euro-Car - mają swoje siedziby w Gdańsku i Gdyni. W południowej i zachodniej części województwa działają dealerzy Gołębiewski w Starogardzie Gdańskim oraz Wartex w Słupsku.

Nie taka straszna konkurencja

Niełatwe jest życie dealerów Forda. Praktycznie w każdym segmencie rynku pojazdy z niebieskim znaczkiem na masce mają po kilku konkurentów. - Nasz salon ma wyjątkową lokalizację - mówi Tomasz Susko, specjalista ds. marketingu BIG Autohandel w Gdańsku. - W...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2974

Spis treści
Zamów abonament