Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rywalizacja na imprezy i markowe ciuchy

03 października 2003 | Specjalny | AB
źródło: Nieznane
źródło: Fotoarchiwum
źródło: Fotoarchiwum
źródło: Nieznane

Handel. Centra handlowe

Rywalizacja na imprezy i markowe sklepy

NA WYSTAWACH BUTIKÓW W CENTRACH HANDLOWYCH PRZEWAŻAJĄ JUŻ KOLEKCJE NA CHŁODNE DNI, MIMO IŻ CIEPŁY I POGODNY WRZESIEŃ NIE ZACHĘCAŁ DO UZUPEŁNIANIA ZIMOWEJ SZAFY.

W słoneczne wrześniowe popołudnia ciepłe tweedowe żakiety, botki i szale na sklepowych wystawach centrum handlowego zabawnie kontrastują z klapkami i letnimi bluzkami klientów. Tylko nieliczni decydują się na przymierzenie ciepłych swetrów czy płaszczy. Handlowcy przyznają, że choć pierwsze kolekcje jesienne pojawiły się już od połowy sierpnia, to ciepły koniec lata nie zachęca do zakupów. Jak co roku, wyniki sezonu będą zależały w dużym stopniu do tego, kiedy nadejdą chłodne i deszczowe dni.

MAGNES HIPERMARKETU

Na razie większość centrów handlowych stara się przyciągnąć klientów imprezami kulturalno-rozrywkowymi wymyślając też różne sposoby na promocje cenowe nie będące zwykłymi obniżkami cen. W tych i tak prym wiodą od lat hipermarkety, które dla większości centrów handlowych w Polsce są głównym magnesem przyciągającym klientów. Operatorzy centrów przyznają, że takie połączenie, pod wieloma względami atrakcyjne, rodzi problemy marketingowe -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3042

Spis treści
Zamów abonament