Nie przegrywać z profesjonalistą
Nie przegrywać z profesjonalistą
Polskie prawo wystarczająco chroni interesy klientów banków, lecz oni sami często nic o tym nie wiedzą. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczyna więc kampanię edukacyjną na ten temat. Stale monitoruje też banki, okazuje się bowiem, że nie zawsze traktują one klientów właściwie.
- Zdarza się, że banki naruszają prawa konsumentów, lecz większość szybko z tych praktyk rezygnuje, m.in. z pobierania opłat za nieuzasadnioną reklamację, za zastrzeżenie karty płatniczej czy każdorazowe wypłaty gotówkowe w kasie - tak wynika z raportu bankowego, który przygotował i przedstawił UOKiK podczas wczorajszej konferencji. Przeciwko Bankowi PKO SA, BIG Bankowi Gdańskiemu, Bankowi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta