Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie przegrywać z profesjonalistą

03 października 2003 | Prawo | HF

UOKiK chce edukować klientów banków, żeby byli świadomi swoich praw

Nie przegrywać z profesjonalistą

Polskie prawo wystarczająco chroni interesy klientów banków, lecz oni sami często nic o tym nie wiedzą. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczyna więc kampanię edukacyjną na ten temat. Stale monitoruje też banki, okazuje się bowiem, że nie zawsze traktują one klientów właściwie.

- Zdarza się, że banki naruszają prawa konsumentów, lecz większość szybko z tych praktyk rezygnuje, m.in. z pobierania opłat za nieuzasadnioną reklamację, za zastrzeżenie karty płatniczej czy każdorazowe wypłaty gotówkowe w kasie - tak wynika z raportu bankowego, który przygotował i przedstawił UOKiK podczas wczorajszej konferencji. Przeciwko Bankowi PKO SA, BIG Bankowi Gdańskiemu, Bankowi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3042

Spis treści
Zamów abonament