Problemy z 'błękitną linią'
- Rozmowa z Markiem Józefiakiem , prezesem Telekomunikacji Polskiej
- W działaniu "błękitnej linii" występują różne problemy. Najwięcej w Warszawie - przyznał wczoraj Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej SA, i zapowiedział m.in. zwiększenie liczby osób obsługujących połączenia z abonentami o 300, do ponad 2 tys. pracowników.
- Nasz CRM (elektroniczny system zarządzania relacjami z klientem, którego elementem jest BL - "Rz") jest największym na świecie wdrożeniem oprogramowania amerykańskiej firmy PeopleSoft - mówił Józefiak. - Specjaliści tej firmy na bieżąco pracują z nami i poprawiają oprogramowanie.
Piotr Muszyński, dyrektor w TP, powiedział, że w działaniu BL doszło do kilku awarii. Przez 25 minut z powodu braku prądu nie działało telecentrum w Krakowie. Źle działało też oprogramowanie serwerów i w efekcie system informatyczny "został zapchany". Zdarzyło się też, że komputer kierujący bieżące połączenia do konsultantów "kierował ruch" tylko do jednego miejsca. Były też awarie central telefonicznych, a także zasłabnięcia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta