Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzwoń na błękitny Berdyczów

28 listopada 2003 | Warszawa | AS DM
źródło: Nieznane

Telekomunikacja Polska SA nie radzi sobie z obsługą stołecznych klientów

DZWOŃ NA BŁĘKITNY BERDYCZÓW

W Warszawie Telekomunikacja ma 1,2 miliona abonentów i tylko jeden punkt obsługi klienta

FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

W Warszawie zgłoszenie Telekomunikacji Polskiej awarii telefonu, połączeń internetowych czy złożenie reklamacji za pośrednictwem działającej od niedawna Błękitnej Linii (tel. 9393) graniczy z cudem. Są tacy, którzy próbowali powiadomić TP SA o problemie 36 godzin. Bez skutku.

Aleksandra Kurzyna, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

- TPSA jest naszym stałym problemem, nie ma chyba punktu ustawy antymonopolowej, której ta firma by nie naruszyła. Mamy od klientów szereg sygnałów dotyczących złej obsługi, łamania ich praw. Wielokrotnie nakładaliśmy na Telekomunikację kary, ostatnio 7 mln zł w związku ze zmianą zasad świadczenia usługi ISDN. Także najwyższa kara w historii działalności UOKiK, prawie 55 mln zł, nałożona była właśnie na TP SA. Teraz zbieramy materiały do wszczęcia kolejnego postępowania albo w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, albo w sprawie wykorzystywania pozycji dominującej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3088

Spis treści
Zamów abonament