Śnieżka mobilizuje konkurencję
Śnieżka mobilizuje konkurencję
Intensywna kampania marketingowa Śnieżki oraz jej sukces związany z wejściem na giełdę poruszyły konkurencję. W przyszłym roku ciekawie zapowiada się walka o rodzimy rynek farb i lakierów. Firmy z branży planują wydatki na inwestycje i kampanie reklamowe.
Śnieżka jest drugim graczem na polskim rynku farb i lakierów. Przez kilka ostatnich tygodni prowadziła intensywną kampanię marketingową, reklamując się m.in. w prasie i telewizji. W ten sposób władze spółki chciały przekonać inwestorów do kupna jej akcji. W połowie grudnia sukcesem zakończyły się zapisy na jej walory w emisji publicznej. Przy okazji przygotowań do debiutu giełdowego spółka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta