Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Idealny związek

22 marca 1995 | Media, Internet | GS

Idealny związek

Współczesność potrzebuje bohaterów na miarę naszych czasów. Dlatego też rzeczywistość reklamowa tworzy swoje symbole, które w świadomości odbiorców mają być odbierane jako "super", "naj", "ekstra" i "numer jeden na świecie". Dotyczy to w głównej mierze proszków do prania, płynów do mycia naczyń i najprzeróżniejszych środków czystości, które w żadnym wypadku nigdy nie mogą być zwykłe.

Ale te proszki do prania oraz najprzeróżniejsze płyny do mycia i szorowania tym się różnią od innych reklamowanych produktów, że nabrały silnych cech ludzkich. W Polsce wszystko zaczęło się całkiem niedawno, od historii niejakiego Sunlichta i związanego z nim dialogu dwóch pań w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 435

Spis treści
Zamów abonament