Idealny związek
Idealny związek
Współczesność potrzebuje bohaterów na miarę naszych czasów. Dlatego też rzeczywistość reklamowa tworzy swoje symbole, które w świadomości odbiorców mają być odbierane jako "super", "naj", "ekstra" i "numer jeden na świecie". Dotyczy to w głównej mierze proszków do prania, płynów do mycia naczyń i najprzeróżniejszych środków czystości, które w żadnym wypadku nigdy nie mogą być zwykłe.
Ale te proszki do prania oraz najprzeróżniejsze płyny do mycia i szorowania tym się różnią od innych reklamowanych produktów, że nabrały silnych cech ludzkich. W Polsce wszystko zaczęło się całkiem niedawno, od historii niejakiego Sunlichta i związanego z nim dialogu dwóch pań w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta