Lato z radiem czy Lato z proszkiem
Radio publiczne
Lato z radiem czy Lato z proszkiem
Trzydzieści procent wartości reklam zamieszczanych w krajowych rozgłośniach to reklamy w Polskim Radiu. Najwięcej jest ich w najpopularniejszych audycjach, takich jak "Lato z radiem" i"Sygnały dnia".
Wpływy z reklam i audycji sponsorowanych stanowią obecnie 15 proc. budżetu Polskiego Radia, jest to około 160 miliardów złotych. Pozostałe 85 proc. kosztów działalności PR to wpływy z abonamentu. Według członka zarządu PR S. A. , Marka Lipińskiego, który zajmuje się sprawami finansów i reklamy, odsetek wpływów z reklam jest porównywalny z tymi, jakie osiągają radia publiczne w Europie Zachodniej. W niektórych rozgłośniach regionalnych, takich jak Łódź czy Katowice, pieniądze uzyskane z reklam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta