Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lato z radiem czy Lato z proszkiem

22 marca 1995 | Media, Internet | TW

Radio publiczne

Lato z radiem czy Lato z proszkiem

Trzydzieści procent wartości reklam zamieszczanych w krajowych rozgłośniach to reklamy w Polskim Radiu. Najwięcej jest ich w najpopularniejszych audycjach, takich jak "Lato z radiem" i"Sygnały dnia".

Wpływy z reklam i audycji sponsorowanych stanowią obecnie 15 proc. budżetu Polskiego Radia, jest to około 160 miliardów złotych. Pozostałe 85 proc. kosztów działalności PR to wpływy z abonamentu. Według członka zarządu PR S. A. , Marka Lipińskiego, który zajmuje się sprawami finansów i reklamy, odsetek wpływów z reklam jest porównywalny z tymi, jakie osiągają radia publiczne w Europie Zachodniej. W niektórych rozgłośniach regionalnych, takich jak Łódź czy Katowice, pieniądze uzyskane z reklam...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 435

Spis treści
Zamów abonament