Warto patrzeć na 'Warto rozmawiać'
Warto patrzeć na "Warto rozmawiać"
Co trzeci widz, który oglądał w poprzedni poniedziałek telewizję, patrzył na nowy program "Warto rozmawiać" w TVP 2 - przeniesione z TV Puls publicystyczne show produkowane przez Macieja Pawlickiego znane wcześniej pod nazwą "Otwarte studio". Jak wynika z danych OBOP, program (poświęcony "Pasji" Mela Gibbsona) osiągnął aż 31,5 proc. rynku telewizyjnego. To bardzo dobry wynik. I to z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że inne pozycje tego wieczora przyciągnęły mniejszą widownię - blisko był tylko "X-men. Pokolenie mutantów" w Polsacie (28,2 proc.), reszta - np. "Maraton uśmiechu" TVN (15,5 proc.) czy "Pegaz" TVP 1 (8,8 proc.) - pozostała daleko w tyle. Drugi sukces to równie wysoka oglądalność przez cały czas trwania programu, mimo iż trwał aż 90 minut. LUZ