Eurobank na czele
Wzrost wydatków na reklamę w pierwszym półroczu
Eurobank na czele
W pierwszym półroczu 2004 roku banki oraz instytucje z nimi współpracujące wydały na reklamę 187 mln zł. Odpowiada to prawie 80 proc. wszystkich wydatków tego sektora w całym 2003 roku. Zdecydowanym liderem jest Eurobank, który od stycznia do czerwca przeznaczył na reklamy ponad 31 mln zł.
Instytucje finansowe przeznaczają coraz więcej pieniędzy na zachęcanie klientów do korzystania ze swoich produktów. W całym 2003 roku wydatki reklamowe banków oraz firm z nimi współpracujących wyniosły 236 mln zł (według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które czasami wynoszą nawet do 50 proc.). Tymczasem od stycznia do końca czerwca te same instytucje przeznaczyły na cele reklamowe już 187 mln zł - wynika z danych Expert Monitor. Jeśli w drugim półroczu zostanie zachowana taka dynamika, to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta