Od czytelników
Od czytelników
Nowa taryfa Z radością przeczytałem informację zamieszczoną w DOBREJ FIRMIE z 20.08.2004 r. o nowej taryfie sieci Idea przeznaczonej dla firm. Śledząc poczynania operatorów polskich sieci GSM, liczyłem na to, że i w sieci Idea znajdzie się ktoś mądry i zaproponuje korzystne warunki tym, którzy nie są właścicielami wielkich koncernów, ale kierują małymi firmami... Niestety, albo w tekście przemyciły się jakieś niedopowiedzenia, albo Idea przekazała niepełną informację na ten temat. Państwo napisali o tym, że plan taryfowy jest przeznaczony dla nowych i dotychczasowych klientów sieci Idea. Niestety, dla nowych tak, dla dotychczasowych również, ale tu już pod pewnymi warunkami (np. aktywacja nowego numeru)... Trochę więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji dostępnym na stronie internetowej Idei oraz w automatycznym biurze obsługi, w którym notabene uzyskałem informację o możliwości korzystania z tej oferty przez dotychczasowych abonentów w sposób nieograniczony być może dopiero od połowy września. Kolejny raz potwierdza się teza, że każda promocja to nic innego niż łowienie nowego klienta, a o korzyściach i ulgach w naszym przypadku raczej nie może być mowy. Kolejny raz polska branża telekomunikacyjna (jedna z droższych w Europie) pokazuje, jak jej daleko do walki o obniżenie cen, a co za tym idzie -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta