Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zamek pełen reklamy

12 kwietnia 1995 | Media, Internet | TW

Seminarium "Merlin"

Zamek pełen reklamy

Studentów interesuje reklama. W Akademickim Seminarium Reklamowym "Merlin" wzięło udział 45 studentów wydziałów ekonomicznych uczelni z całej Polski. Imprezę, która odbywała się od 7 do 9 kwietnia tego roku na zamku w Niedzicy, przygotował komitet Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Nauk Ekonomicznych i Handlowych AIESEC z Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Jednym ze sponsorów była "Rzeczpospolita".

Zajęcia seminaryjne prowadzili pracownicy agencji reklamowych, między innymi z McCann-Erickson i Lintas. Rozważano, w jakich mediach najlepiej reklamować poszczególne typy produktów, żeby reklama odniosła skutek. Jednak studentów najbardziej ciekawiła kreatywna strona reklamy, to, jak powstaje kampania i jak się produkuje klipy telewizyjne. Dlatego wielkim zainteresowaniem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 453

Spis treści
Zamów abonament