O klientów trzeba się starać
O klientów trzeba się starać
Wystawy ułatwiają wprowadzenie na rynek nowych produktów, kreowanie wizerunku firmy
(c) WOJCIECH ROBAKOWSKI
W Polsce działa około 1,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw. Członkostwo w Unii Europejskiej, na rynku której funkcjonuje 25 milionów firm, wymaga od polskiego small businessu zwiększonej aktywności w docieraniu do klientów. Takim narzędziem, sprawdzonym w pozyskiwaniu nowych kontrahentów dla małych i średnich przedsiębiorstw, jest uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Kiedyś targi były rozumiane jako miejsce wymiany towarów. To, czy uznawano je za udane dla przedsiębiorstw biorących w nich udział, zależało od liczby zawartych transakcji i ich wartości. Obecnie targi nie są już tylko miejscem kupna i sprzedaży. Nie ma tutaj miejsca na archaiczne formy prezentacji produktów i usług. Dziś umożliwiają prezentację przedsiębiorstw i produktów, a jednocześnie ułatwiają kontakt z klientem i kontrahentem. Są obecnie nazywane "limuzyną marketingu XXI wieku". Dzięki nim firmy mogą osiągnąć kilka celów jednocześnie w tym samym miejscu i czasie. Najbardziej mogą skorzystać właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa, które nie mają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta