Żeby sprzedać, trzeba się pokazać
Żeby sprzedać, trzeba się pokazać
W tym roku rynek targowy w Polsce wyraźnie się ożywił. Zwiększyła się liczba firm, które biorą udział w wystawach. Ekspozycje są coraz większe. To efekt wzrostu gospodarczego, lepszej koniunktury w przemyśle, wejścia Polski UE - twierdzą analitycy
W latach 90. Polska była targowym potentatem. Organizowano wówczas rocznie blisko 300 imprez targowych, prawie tyle, co w silnych gospodarczo Niemczech. Przygotowywaniem targów zajmowało się około 40 wyspecjalizowanych firm.
Skutki kryzysu
Kryzys w polskiej gospodarce osłabił w ostatnich latach rynek targowy. Gdy przedsiębiorstwom zaczęło brakować pieniędzy, obcinały przede wszystkim wydatki na reklamę, marketing i rezygnowały z prezentacji oferty na targach. Według danych Polskiej Korporacji Targowej, kilkanaście firm organizujących targi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta