Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uważać na to, co się mówi

08 października 2004 | Ekonomia | SK
źródło: Nieznane

ROZMOWY NA GORĄCO

Klaus Schmidt-Hebbel, szef Departamentu Analiz Banco Central de Chile

Uważać na to, co się mówi

Eksperci coraz częściej narzekają na słabą komunikację Narodowego Banku Polskiego z analitykami i inwestorami. Jak ją polepszyć?

KLAUS SCHMIDT-HEBBEL: Poprawa w sposobie komunikacji banku z inwestorami nie może nastąpić z dnia na dzień. Trwa wiele lat, zanim bank centralny nauczy się prawidłowej komunikacji z rynkiem finansowym. Pewne problemy mogą się pojawić, gdy dochodzi do zmiany władz lub gdy następuje zmiana w sposobie komunikowania. To powolny i stopniowy proces, ale trzeba być ostrożnym i czerpać wiedzę z doświadczeń innych banków. Pomocne są też częste spotkania z analitykami oraz mediami i próba zrozumienia, z czego dokładnie wynikają problemy w komunikacji. To pomaga wypracować skuteczną strategię mającą na celu poprawę. Wszystko trzeba jednak robić...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3351

Spis treści

Poradniki Rzeczpospolitej

Zamów abonament