Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z bezpiecznym ładunkiem

02 listopada 2004 | Kolumna transportowa | RP
źródło: Nieznane

Rozmowa z Rolfem Bartkem, szefem działu Mercedes-Benz Vans, o przyszłości samochodów dostawczych

Z bezpiecznym ładunkiem

(c) DAIMLERCHRYSLER

Rz: Zaledwie kilka lat temu liczono na duży wzrost segmentu aut dostawczych związany z rozwojem internetowej sprzedaży. Czy te przewidywania się ziściły?

ROLF BARTKE: Firmy internetowe mają obecnie szybszy wzrost niż PKB, jednak ich wpływ na rynek aut dostawczych, rosnący w tempie 1,5 do 2 procent, nie jest duży. Szacujemy, że dzięki internetowi wzrósł o 0,5 procent. Znacznie ważniejszy jest inny trend - rejestrowania pojazdów osobowych (klasyfikowanych z kodem N1) jako dostawcze. Nie jest jednak łatwy do oszacowania. W zachodniej Europie całkowity rynek aut dostawczych liczył w ub.r. 1030 000 sztuk, a zaledwie dziesięć lat temu był o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3371

Spis treści
Zamów abonament