Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bocian i żubr nie wystarcza

06 listopada 2004 | Ekonomia | MP

Promocja Polski

Ciągle nie ma koncepcji, a środki są w różnych instytucjach

Bocian i żubr nie wystarczą

Żubr będzie oficjalną polską maskotką na zbliżającej się wystawie EXPO w Japonii. Podczas poprzedniej edycji EXPO w Hanowerze nasz kraj promował bocian. Ciągle jednak w Polsce nie powstała koncepcja marketingu narodowego.

Promocja krajów ma dwa ważne cele ekonomiczne. Dzięki niej można będzie zwiększyć eksport rodzimych produktów. Poza tym zachęca ona zagranicznych podróżnych do odwiedzania promowanego kraju. Tym samym rosną wpływy z turystyki.

Wiele projektów

Od początku lat 90. Polska nie wypracowała jednolitej koncepcji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3375

Spis treści
Zamów abonament