Bocian i żubr nie wystarcza
Ciągle nie ma koncepcji, a środki są w różnych instytucjach
Bocian i żubr nie wystarczą
Żubr będzie oficjalną polską maskotką na zbliżającej się wystawie EXPO w Japonii. Podczas poprzedniej edycji EXPO w Hanowerze nasz kraj promował bocian. Ciągle jednak w Polsce nie powstała koncepcja marketingu narodowego.
Promocja krajów ma dwa ważne cele ekonomiczne. Dzięki niej można będzie zwiększyć eksport rodzimych produktów. Poza tym zachęca ona zagranicznych podróżnych do odwiedzania promowanego kraju. Tym samym rosną wpływy z turystyki.
Wiele projektów
Od początku lat 90. Polska nie wypracowała jednolitej koncepcji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta