Firmy
Zyskowna Interia.pl
Portal Interia.pl, jeden z trójki najbardziej popularnych w kraju, w ciągu trzech kwartałów zwiększył przychody o 43 proc. do 18 mln zł. Spółka, należąca do grupy ComArch, wykazała zysk na poziomie EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) w wysokości 3 tys. zł, gdy rok temu notowała stratę EBITDA w wysokości ponad 220 tys. zł. Według zarządu Interii.pl polski rynek reklamy internetowej w tym roku cechuje ponad 50-proc. dynamika wzrostu, sama spółka zaś w trzecim kwartale zanotowała wzrost przychodów z reklam o ponad 70 proc. Z.Z.
MOTORYZACJA
VW: szefowie się ograniczają
Dyrekcja Volkswagena zrezygnuje z podwyżek płac przez ponad 2 lata, do końca 2006 r., po narzuceniu 103 tys. pracowników tego samego zobowiązania. Decyzja obowiązuje od 1 października. (AFP, P.R.)
PRZEMYSŁ LEKKI
Hygienika: korekta prognozy
Gorsze od ubiegłorocznych wyniki za trzy kwartały (przychody 31,3 mln zł, zysk netto - 576 tys. zł) skłoniły zarząd Hygieniki, producenta artykułów higieny osobistej, do zmiany prognozy wyników za 2004 r. Przychody wyniosą 39 mln zł, a zysk netto - 1 mln zł (przed korektą - odpowiednio 64 mln zł i 3,1 mln zł). Jak wyjaśnił prezes Huber Stępniewicz, spadek sprzedaży został spowodowany m.in. zakończeniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta