Odchudzanie tylko w ulotce
04 lutego 2005 | Prawo | HF
PRAWO KONSUMENCKIE Kłamstwo w reklamie się nie opłaca Odchudzanie tylko w ulotce Firma Biotonic, producent pastylek extra fit, wprowadzała klientów w błąd, reklamując je jako środek na odchudzanie. Sąd antymonopolowy orzekł, że ma wycofać się z tych praktyk.
Reklamą pastylek zainteresował się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma Biotonic oferowała je w sprzedaży wysyłkowej. Extra fit miał...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta