Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ulotki mogły wprowadzić w błąd

07 marca 2005 | Ekonomia | TŚ

TECHNOLOGIE Ulotki mogły wprowadzić w błąd

Ulotki Telekomunikacji Polskiej reklamujące w 2003 r. plany taryfowe "Darmowe weekendy" oraz "Darmowe wieczory i weekendy" mogły wprowadzać konsumentów w błąd - uznał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nie zawierały bowiem informacji, że oferowane przez TP w ramach tych planów darmowe rozmowy dotyczą tylko połączeń z abonentami tego operatora. Pracownicy TP SA nie przekazywali tym, którzy zamówili nowe plany taryfowe w grudniu 2003 r., informacji, że mogą z nich korzystać dopiero od nowego roku. UOKiK zobowiązał TP SA "do zamieszczenia stosownego ogłoszenia w prasie".

T.ŚW.
Brak okładki

Wydanie: 3475

Spis treści
Zamów abonament