Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Heyah w centrach handlowych

12 marca 2005 | Ekonomia | AB

MEDIA Heyah w centrach handlowych

Należąca do PTC sieć komórkowa Heyah uruchomiła punkty sprzedaży w centrach handlowych. Od początku lutego znajdują się tam tzw. wyspy Heyah, gdzie oprócz starterów i kuponów doładowujących dla użytkowników sieci sprzedaje się też firmowe gadżety (w tym specjalnie zaprojektowane ubrania) dostępne dotychczas tylko przez Internet. Wykonawcą nowego projektu handlowo-promocyjnego Heyah jest krakowska firma Mix Electronics. Na razie działa 19 wysp Heyah w centrach handlowych 15 miast. Według Agaty Borowskiej z biura prasowego Heyah, do końca pierwszego półrocza ich liczba powinna wzrosnąć do kilkudziesięciu.

A.B.
Brak okładki

Wydanie: 3480

Spis treści
Zamów abonament