Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

"Zwykły produkt" zastąpi marka konkurenta

12 marca 2005 | Prawo | KB
źródło: Nieznane

PRAWO KONKURENCJI Reklama porównawcza jest dozwolona, ale niewykorzystywana "Zwykły produkt" zastąpi marka konkurenta Analiza rynku reklamy w Polsce pokazuje systematyczny wzrost wykorzystywania reklamy porównawczej. (c) PAWEŁ GAŁKA

Reklama porównawcza stanowi silną broń, która powinna być skuteczna w walce rynkowej. Co może być bowiem bardziej korzystnego niż porównanie swojej oferty z konkurencyjną? Wydaje się, iż trudno znaleźć lepszy sposób na zaatakowanie lidera i zajęcie jego pozycji.

Nie ma społecznego przyzwolenia

Wbrew pozorom, reklama porównawcza, choć dozwolona przepisami prawa, w Polsce i Europie jest praktycznie niewykorzystywana. Z czego to wynika? Przede wszystkim z braku społecznego przyzwolenia na wszelkiego rodzaju porównywanie i wyraźne wskazanie w reklamie marki konkurenta. Nieliczne badania pokazują, iż konsumenci odbierają reklamę porównawczą w sposób...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3480

Spis treści
Zamów abonament