"Zwykły produkt" zastąpi marka konkurenta
Reklama porównawcza stanowi silną broń, która powinna być skuteczna w walce rynkowej. Co może być bowiem bardziej korzystnego niż porównanie swojej oferty z konkurencyjną? Wydaje się, iż trudno znaleźć lepszy sposób na zaatakowanie lidera i zajęcie jego pozycji.
Nie ma społecznego przyzwoleniaWbrew pozorom, reklama porównawcza, choć dozwolona przepisami prawa, w Polsce i Europie jest praktycznie niewykorzystywana. Z czego to wynika? Przede wszystkim z braku społecznego przyzwolenia na wszelkiego rodzaju porównywanie i wyraźne wskazanie w reklamie marki konkurenta. Nieliczne badania pokazują, iż konsumenci odbierają reklamę porównawczą w sposób...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta