Plakat firmy w hotelowej poczekalni
Inaczej będzie w przypadku, gdy hotel został wynajęty na zamkniętą imprezę.
Wydatki związane z prezentacją firmy na różnego rodzaju wystawach, targach, giełdach mogą być kosztem podatkowym nawet wtedy, gdy nie przekładają się na konkretny przychód. Podkreślił to Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 29 czerwca 2001 r. (ISA/Gd14/99). Czytamy w nim: "charakter zakwestionowanych wydatków (zakup fachowych publikacji niezbędnych w prowadzonej działalności gospodarczej i udział w targach jako swoista reklama firmy) nie pozwala ustalić, iż wydatki te wiązały się ściśle z identyfikowanym przychodem. Wydatki te, a przede wszystkim udział w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta