Sponsoring ma być jawny i uczciwy
02 czerwca 2005 | Prawo | PR
PRAWO PRASOWE Kryptoreklama w mediach narusza prawo, ale trudno to udowodnić Sponsoring ma być jawny i uczciwy W połowie 2005 r. zostanie przyjęta nowa unijna dyrektywa, pozwalająca lepiej zwalczać ukrytą reklamę w mediach Redakcje powinny ujawniać sponsorowanie wyjazdów dziennikarzy
Choć już dziś zarówno polskie prawo prasowe, jak i przepisy o nieuczciwej konkurencji zabraniają mieszania informacji z reklamą, to w praktyce...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta